7 תשובות
אני ממש אוהבת אותה
יש לי מסקרה כחולה -שחורה של אנסנס למראה ריסים מלכותאיים או איך שלא אומרים את זה קיצר היא לא טובה אל תקנו
שואל השאלה:
תודה בדיוק אני בסופר פארם הצלתם אותי
תודה בדיוק אני בסופר פארם הצלתם אותי
אנונימית
פה לעזרה תמיד❤
כן היא טובה
יש לי את הורודה והיא טובה רצח אבל לא השתמשתי בחיים בירוקה
אני מאוד אוהבת אותה היא עושה ריסים מושלמים
באותו הנושא: