5 תשובות
הגיוני כל אחת והגוף שלה
אנונימית
הגיוני לגמרי, זה תלוי מאוד במבנה גוף ובגודל של בנות המשפחה, אצלנו לכל הבנות יש חזה יחסית גדול אבל כולנו ככה, חברה שלי עם חזה קטן כי הבנות במשפחה שלה ככה, זה גם גנים.
שואל השאלה:
יותר גדולה? אני בת 17 זהו זה לא יגדל יותר^
יותר גדולה? אני בת 17 זהו זה לא יגדל יותר^
אנונימית
כל אחת והגוף שלה
יכול להיות שזה ימשיך לגדול שתהיי יותר גדולה
יכול להיות שזה ימשיך לגדול שתהיי יותר גדולה
זה הגיוני, לכל אחת יש את ההתפתחות שלה.
באותו הנושא: