14 תשובות
לדעתי המוזיקה בישראל הכי טובה, אז כלום
אנונימי
אני לא כל כך אוהב כשמערבבים פופ ומזרחית...
כאילו אלמנטים קטנים של מזרחית עוד בסדר אבל כשממש מנסים לשלב זה פשוט אע
כאילו אלמנטים קטנים של מזרחית עוד בסדר אבל כשממש מנסים לשלב זה פשוט אע
שירים של מפורסמים שלא אמורים להיות זמרים או שלא מגיע להם להיות.
שואל השאלה:
בעשור האחרון היא הכי גרועה
בעשור האחרון היא הכי גרועה
אלה לי
נועה קירל
פורמולה
r. george
נועה קירל
פורמולה
r. george
עדי ביטי
למה יש מלא מוזיקה טובה
שואל השאלה:
המוסיקה של ישראל נהרסה מ2010 עד היום וזה ממשיך להידרדר
המוסיקה של ישראל נהרסה מ2010 עד היום וזה ממשיך להידרדר
נתן גושן?
ג'יין בורדו?
עוד ועוד ועוד???
יש מלא מוזיקה טובה... אם אתה בוחר להסתכל דווקא על השירים של אנה זק זה כבר משהו אחר
ג'יין בורדו?
עוד ועוד ועוד???
יש מלא מוזיקה טובה... אם אתה בוחר להסתכל דווקא על השירים של אנה זק זה כבר משהו אחר
שואל השאלה:
אני מדבר על מה שפופולארי בישראל
אני מדבר על מה שפופולארי בישראל
בקרב מי?
בני נוער?
בני נוער?
שואל השאלה:
כן
כן
אני מניח שזה תלוי בבן אדם ובגיל
חלק יאהבו נועה קירל (שבעיניי השירים שלה דווקא סבבה סך הכול) ואנה זק וסטטיק ובן אל ואנע עראף
חלק יאהבו מוזיקה מזרחית
וחלק מוזיקה ישראלית רגילה
חלק יאהבו נועה קירל (שבעיניי השירים שלה דווקא סבבה סך הכול) ואנה זק וסטטיק ובן אל ואנע עראף
חלק יאהבו מוזיקה מזרחית
וחלק מוזיקה ישראלית רגילה
פורמולה
אלה לי
סטטיק ובן אל
בן זיני וטיילור
אן בי וילדות בנות 11 ללא כישרון ושיש להן הורים עשירים
יוטיוברים שמוציאים שירים
ויש עוד מלא...
אלה לי
סטטיק ובן אל
בן זיני וטיילור
אן בי וילדות בנות 11 ללא כישרון ושיש להן הורים עשירים
יוטיוברים שמוציאים שירים
ויש עוד מלא...
באותו הנושא: