5 תשובות
הוא לא צריך אבל הוא יכל לבחור לבוא אלייך.
מצד שני אולי הוא חושב שאת צריכה את השקט שלך בתקופה הזאת של החודש
מצד שני אולי הוא חושב שאת צריכה את השקט שלך בתקופה הזאת של החודש
אנמ אני לא חושבת שבגלל שאת לא מרגישה טוב הוא לא צריך ללכת חח
זכותו ללכת עם חברים
מה הוא צריך אותך על הראש שלו??
עזבי אותו וזהו
עזבי אותו וזהו
אם את רוצה שהוא יהיה איתך פשוט תגידי לו שאת צריכה אותו לידך, גם לא ראית אותו 3 ימים והתגעגעת אליו (נראה לי) וגם כי סתם בא לך שהוא יהיה איתך
באותו הנושא: