20 תשובות
עכשיו נגיד
"לא הייתה"
ואז אתה תגיד אז למה הם אומרים את הn word
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכפת לי אם הם אומרים את האנ וורד גם אני אומר תמילה הזאת השאלה באיזה תקופה העבדות הייתה
אנונימי
החל מתחילת ההתיישבות האירופית בראשית המאה ה-17 ועד ל-1865.
אנונימי
לא הייתה עבדות של אתיופים בארצות הברית, אלא של עבדים אפריקאים בעיקר ממערב ומרכז אפריקה, בעוד שאתיופיה ממוקמת במזרח.
שואל השאלה:
נו העיקר הכוונה
אנונימי
הכוונה שלך יכולה להתפרש כגזענות , אני מאמינה שלא, אבל זה סתם הכללה ובורות לחשוב שכל השחורים אתיופים
שואל השאלה:
מה גזענות בזה כולה התבלבלתי
את רוצה להגיד לי שהם מבדילים בין רוסים , אוקראינים , בלרוסים וכו'?
אנונימי
מתי שהייתה העבדות של המרוקאים בארה"ב
כלומר.. לא היה.
אנונימית
שואל השאלה מה הקשר להבדיל? אף אחד לא אמר לך להבדיל בין עדות של שחורים
אתה לא מבדיל בין רוסים לגרמנים לאוקראינים נכון? האם אתה קורא לכל אלה רוסים? לא. אתה קורא להם לבנים!
אנונימית
איתיופים לא היו עבדים ארצות חברית, לא כל שחורים איתיופים,
תפסיקו כבר כל דבר לשואל שאלה על איתיופים
אנונימי
האתיופים לא היו עבדים אפילו היה לעשירים האתיופים עבדים אז
^נכון מאוד אתיופים העבידו שחורים אחרים וקראו להם ברייה
אנונימית
בזמן שהעבידו את השחורים בארצות הברית
היה לאתיופים עבדים בעצמם שהם הברייה (שחורים)
אנונימית
החל מתחילת ההתיישבות האירופית בראשית המאה ה-17 ועד ל-1865.
אנונימי
זה מגוגל
אנונימי
^ זה לא קשור לאתיופים
כאילו זה הזמן שבו התקיימה העבדות בארצות הברית נכון אבל האתיופים לא היו חלק מסחר העבדים האטלנטי יעני לא לקחו מאתיופיה אנשים למה אתיופיה הייתה אז מדינה ממש חזקה יחסית לשאר המדינות באפריקה והם בעיקר לקחו אפריקאים מהחלקים המרכזיים והמערביים של היבשת נראה לי
יש הבדל בין אתיופים לאפריקאים ויש כאלה שגדלו באמריקה אפרו אמריקאים
האנונימי ממש מפגר חח
אנונימית
מה הקשר אתיופים? למה יש לי תחושה שאתה ספאמר?