4 תשובות
שואל השאלה:
אני ארים את ימין כי אני ימנית לא משום סיבה אחרת
אני ארים את ימין כי אני ימנית לא משום סיבה אחרת
אנונימית
זה קשה להסביר. בעיקרון זה לא משנה סוג היד פשוט תמיד שאת מרימה את היד ימין זה לרכב שמול התנועה. רכבים תמיד חייבים לנסוע בימין הכביש. תנסי לדמיין שאת עומד בכביש ליד הבית שלך, את מול רכב שנוסע, איזה יד תרימי ? ימין
שואל השאלה:
אבל מה זה משנה אם אני מרימה בימין או שמאל עדיין יראו
אבל מה זה משנה אם אני מרימה בימין או שמאל עדיין יראו
אנונימית
כשאת מרימה את יד שמאל את נגד כיוון התנועה (עם הגב לכיוון של איפה שהרכבים באים)
באותו הנושא: