8 תשובות
ברור
המעסיקה שלי פיטרה אותי דרך הווצאפ...
כן זה בסדר אל תדאגי
שואל השאלה:
זה לא מזלזל ממש?
אנונימית
זה לא מזלזל זה בסדר אם את ביישנית ולא רוצה לאמר בפנים
לראשונה שכתב/ה- אסור לפטר דרך הווטסאפ.
לתגובה שמעלי, בטח שכן, גם לי אמרו שלא מתאים ולא לבוא יותר דרך הווצאפ. לשואלת השאלה: כן בטח, אם זה יותר נוח לך תעשי את זה.
למעסיק אסור לפטר דרך הווטסאפ.
ובמידה ופיטרו אותך דרך הווטסאפ אתה יכול לתבוע את המעסיק מפני שיש חוק נגד זה.