8 תשובות
ברור
המעסיקה שלי פיטרה אותי דרך הווצאפ...
המעסיקה שלי פיטרה אותי דרך הווצאפ...
כן זה בסדר אל תדאגי
שואל השאלה:
זה לא מזלזל ממש?
זה לא מזלזל ממש?
אנונימית
זה לא מזלזל זה בסדר אם את ביישנית ולא רוצה לאמר בפנים
לראשונה שכתב/ה- אסור לפטר דרך הווטסאפ.
לתגובה שמעלי, בטח שכן, גם לי אמרו שלא מתאים ולא לבוא יותר דרך הווצאפ. לשואלת השאלה: כן בטח, אם זה יותר נוח לך תעשי את זה.
למעסיק אסור לפטר דרך הווטסאפ.
ובמידה ופיטרו אותך דרך הווטסאפ אתה יכול לתבוע את המעסיק מפני שיש חוק נגד זה.
ובמידה ופיטרו אותך דרך הווטסאפ אתה יכול לתבוע את המעסיק מפני שיש חוק נגד זה.
קישורים מצורפים:
קישור למטה להתפטרות
באותו הנושא: