3 תשובות
בואי נחשוב:
להבריז מהבגרות אי אפשר...
אז את תצטרכי לעשות אותה באיזה שהוא שלב...
זה או שאת עושה ויודעת שאת מקבלת 13...
או שאת מתעוררת דחוף!!! ומתחילה לשאול אנשים על נושאים שאת לא מבינה, פותחת אינטרנט , כותבת, קוראת ומבינה.
וניגשת לבגרות ומקבלת 100 :)
או....
שאת עושה מה שאני עשיתי!!


רימיתי, גילו שרימיתי, קיבלתי 0 מאופס ועכשיו אני יכולה לעשות את הבגרות הכל כך קלה הזאת רק בעוד כמה שנים,

אבל, ויש אבל.. את תמיד יכולה ללמוד מטעויות והטעות הזאת תהרוס לך רצח, אבל תתעוררי לחיים האמיתיים ותביני שלא הכל בא בקלות.
יש באינטרנט מלא אתרים וסרטונים שיכולים לעזור לך רק תחפשי את הנושא שאת צריכה.