2 תשובות
תשבי תנוחי קצת שטפי פנים ותשתי מים
ואוו.....מבינה אותך יש לי מלא פעמים ככה...תקשיבי...תעסי את המקום....ברכות...מעל העיניים...בעורף....שימי את הראש מתחת למים ככה כמה שניות....תכבי את האור....אם יש קרח שימי....תרגישי טוב....
באותו הנושא: