2 תשובות
(אני הולכת לפנות בלשון נקבה מטעמי נוחות כי ככה את פנית לעצמך)
1.אם זה בסוף לא אופציונלי תמיד אפשר לגרום לאיזה חברה לעשות את התספורת
2. להגיד שזה בסופו של דבר השיער שלך הוא שלך וזה לא בחירה שלהם,זו הדרך שבא את מבת את את עצמך ואין לזה קשר אלייהם
3.פשוט תעשי את זה,זה שיער זה גודל חזרה וזה גם לא שלהורים שלך יהיה ממש מה לעשות עם זה הם פשוט יצתרכו להתמודד
1.אם זה בסוף לא אופציונלי תמיד אפשר לגרום לאיזה חברה לעשות את התספורת
2. להגיד שזה בסופו של דבר השיער שלך הוא שלך וזה לא בחירה שלהם,זו הדרך שבא את מבת את את עצמך ואין לזה קשר אלייהם
3.פשוט תעשי את זה,זה שיער זה גודל חזרה וזה גם לא שלהורים שלך יהיה ממש מה לעשות עם זה הם פשוט יצתרכו להתמודד
שואל השאלה:
אני כנראה פשוט אבקש מבת דודה שלי לעשות לי בזמן שההורים שלי לא בבית וההורים שלי יצטרכו להתמודד עם זה לול אבל ברצינות שתודה על העצה
אני כנראה פשוט אבקש מבת דודה שלי לעשות לי בזמן שההורים שלי לא בבית וההורים שלי יצטרכו להתמודד עם זה לול אבל ברצינות שתודה על העצה
באותו הנושא: