3 תשובות
זה החברה הכי טובה לדעתי בישראל
שואל השאלה:
17
אנונימי
שואל השאלה:
אז כאילו סתם דוגמא, אני נגיד הולך לקנות המבורגר ואני משלם עם הכרטיס אשראי?
אנונימי