2 תשובות
תחפשי בטלגרם אופציה שלא יוסיפו לקבוצות, כנראה זה קיים כי יש בוואטסאפ
מקסימום תפתחי משתמש חדש ואת זה תמחקי
גם לי...ואין לי מושג מה עושים