2 תשובות
תחפשי בטלגרם אופציה שלא יוסיפו לקבוצות, כנראה זה קיים כי יש בוואטסאפ
מקסימום תפתחי משתמש חדש ואת זה תמחקי
מקסימום תפתחי משתמש חדש ואת זה תמחקי
גם לי...ואין לי מושג מה עושים
באותו הנושא: