10 תשובות
אני איתך. ברית מילה! ברית מילה!
אם יש עצומה, אני אחתום עליה.
FML
אני איתך, בואו נחזיר את המוזיקה הטובה לישראל!!
החזירו את הדורבנים!!
אני בעד :)
תומך
כע ונביא גם מטאל וגראנג'
לא אכפת לי מה אתם מביאים העיקר שתהיה ברית מילה
פאנק... ימני?
אנונימית