6 תשובות
שנה הבאה נראלי
שנתיים בערך
אני מניחה לפחות, עד שתיגמר הקורונה יקח המון זמן לשקם את המדינה עצמה
אני מניחה לפחות, עד שתיגמר הקורונה יקח המון זמן לשקם את המדינה עצמה
היא לא תחזור למה שהייתה אבל נקווה לשיפור בזמן הקרוב
אנונימי
שנה לפחות, מעניין מתי יהיה היום שכבר לא נצטרך ללכת עם מסיכה ואיך זה ירגיש
קודם כל שלושים ומשהו שנה לשלם את ה"מענקים" ואז אפשר לדאוג לפירצות בגדר של עזה ושל לבנון ולאחר מכן להסדיר את מערכת החינוך הישראלית שנמצאת במקום השני *מהסוף* לפני מקסיקו ששמה אין צורך לתאר...
ואז אפשר לנסות לרצות את האזרח הקטן
בקיצור, נדפקנו אבל יש דיל לאבו דאבי יקח לי חודש לארוז את כמות המסכות והאלכוג'ל שקניתי וכמובן לכסות את המינוס בשווי 30,000 ויאללה לאבו דאבי
ואז אפשר לנסות לרצות את האזרח הקטן
בקיצור, נדפקנו אבל יש דיל לאבו דאבי יקח לי חודש לארוז את כמות המסכות והאלכוג'ל שקניתי וכמובן לכסות את המינוס בשווי 30,000 ויאללה לאבו דאבי
מאמין שעוד שנתיים מהיום החיים שלנו יראו אחרת בלי קורונה
באותו הנושא: