7 תשובות
לא מרגישים
למצוא משהו אחר לעשות כשאת מרגישה רע
זה הרגל, קשה לשבור אותו אבל מתי שתצליחי ותתמידי זה יהיה יותר קל
מעסיקים את עצמך !!!
תעשי משהו שיעסיק אותך, תצפי בסדרה או בסרט, תדברי עם מישהו, תתאמני
זה יעבור ותראי כמה את גאה בעצמך אחרי, בהצלחה :)3>
תעשי משהו שיעסיק אותך, תצפי בסדרה או בסרט, תדברי עם מישהו, תתאמני
זה יעבור ותראי כמה את גאה בעצמך אחרי, בהצלחה :)3>
בתור אחת שעוברת את זה אני יכולה להגיד לך שאי אפשר ^^
אנונימית
כוח רצון
מכה סבירה באונה הימנית תספיק.
בשורה התחתונה אם זה משפיע עליך בצורה נוירוטית(מניח שכן) כלומר אם אני מבין נכון הפרעות אכילה למיניהן,יש כל מיני אלטרנטיבות פסיכיאטריות כאלו או אחרות.
לא יצא לי לחקור,לכן גם לא אמליץ בנושא.
בין כה וכה נסי ליישם את הטיפים האלו ברוטינה:
אכלו "אכילת דלק" ישנם ארבעה סוגי אכילה: דלק, הנאה, ערפל וסערה. ...
נהלו יומן אכילה ותיעוד רגשות הדרך לאכילה מאוזנת היא תיעוד האכילה, כלי העוזר לנו לזהות את ההרגלים שלנו.
שאלו שתי שאלות(פירוט בקישור)
בחרו בפעילות אחרת
הרגישו במקום לאכול
בשורה התחתונה אם זה משפיע עליך בצורה נוירוטית(מניח שכן) כלומר אם אני מבין נכון הפרעות אכילה למיניהן,יש כל מיני אלטרנטיבות פסיכיאטריות כאלו או אחרות.
לא יצא לי לחקור,לכן גם לא אמליץ בנושא.
בין כה וכה נסי ליישם את הטיפים האלו ברוטינה:
אכלו "אכילת דלק" ישנם ארבעה סוגי אכילה: דלק, הנאה, ערפל וסערה. ...
נהלו יומן אכילה ותיעוד רגשות הדרך לאכילה מאוזנת היא תיעוד האכילה, כלי העוזר לנו לזהות את ההרגלים שלנו.
שאלו שתי שאלות(פירוט בקישור)
בחרו בפעילות אחרת
הרגישו במקום לאכול