2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
אנונימית
אם את בוחרת להגדיר שבוע כפרק זמן קבוע של הגדילה או של הדעיכה, עלייך להתייחס לכל שבוע כ- t=1.
כלומר שבועיים זה t=2, שלושה שבועות זה t=3, חמישה שבועות זה t=5 וכן הלאה..
אך אם את מגדירה יום אחד כפרק הזמן הקבוע שלך, עלייך להתייחס לכל יום אל כ- t=1 כך שיומיים זה t=2, שלושה ימים זה t=3, ובמקרה הזה שבוע זה t=7, שבועיים זה t=14 וכן הלאה..
כך שזה תלוי כיצד את בוחרת להגדיר את פרק הזמן הקבוע שלך