התחברות
הרשמה
מחר (בחמישי) גם ראש חודש?
16 בדצמבר 2020, 22:08
יהדות
2 תשובות
לא השנה היה רק יום אחד חודש טוב:)
א
אין שם:/
לא
e
ediTop
באותו הנושא:
זה הגיוני שקיבלתי מחזור בתחילת החודש ובא נגמר בערך בחמישי לחודש וקיבלתי שוב פעם היום?
לפני כמה חודשים דיברתי עם מישו והפסקנו לדבר בגלל כלום עכשיו הוא נזכר בי ורוצה להיפגש בחמישי למה?
אני השתחררתי מהצבא בחמישי ואני לא מוצא את עצמי אני עובד כבר 3 חודשים ומרגיש שבקום לטייל עובד
הבת זוג שלי רוצה לעשות לי מסיבת הפתעה ליום הולדת שלי בחמישי ואני בחמישי בכלל סגרתי מלון עם חברות
אני לוחם ואני אמור לצאת הסופ"ש אחרי חודש, המספרות יהיו פתוחות בחמישי/ שישי?
אם עבדתי מהראשון לחודש הראשון לחודש בחמישי יחשב לי של העשירי הזה או הבא?
אני רוצה ללכת בחמישי עם ידיד לסינימה סיטי נתניה מישהו יכול להמליץ על סרטים שיהיו בחמישי גיל 14 ו13
החופש מתחיל בחמישי נכון? אין בית ספר בחמישי?
ללכת מחר ולא ללכת בחמישי או לא ללכת מחר וללכת בחמישי?
מה אני עושה אם יש לי גבס ביד ויש לי בגרות בחמישי?
ממש מוזר שאני אכתוב לחבר שלי שאני מתגעגעת אליו? כיאלו נהינו חברים רק בחמישי ונפגשנו בחמישי אז זה עדין לא הכי פתוח