התחברות
הרשמה
איך אני עושה שהטלפון שלי !לא! יהיה כהה כזה ואז יכבה כל איזה חצי דקה שלא נוגעים בו?
יש לי אייפון וזה משהו בהגדרות אבל אני לא זוכרת איך קוראים לזה
16 בדצמבר 2020, 21:05
טלפון
מסכים
טלפונים
תשובה אחת
הגדרות, תצוגה ובהירות, נעילה אוטומטית, אף פעם לא
S
Shishiloosh
באותו הנושא:
איך אני עושה ברדסטון במיינקראפט שהרדסטון טאוץ' יכבה בלי לערב לאבר
תיאורטית, אם בניין בעל 100 קומות נשרף, איזה קומה האמבולנס יכבה ראשונה?
שאלתי כמה זמן לוקח לאחוז לרדת ומחקו את זה, למה? יש בזה מהות אני רוצה לדעת תוך כמה זמן יכבה לי הטלפון
מה יקרה עם אני במטוס ואני לא יכבה את הטלפון/ישים אותו על מצב טיסה?
איך עושים שהאייפד של אפל לא יכבה אחרי כה זמן שלא נוגעים בו?
יש עכשיו 22 אחוז אתם חושבים שעד שעה 12:45 יהיה לי 0 והולפון כבר יכבה?
אם אני ישים שעון מעורר ויכבה את הטלפון,השעון מעורר יעבוד?
איך עושים באייפד שהמסך לא יכבה כל כמה שניות שלא נוגעים בו?
יש לי חמש אחוז ואני רוצה להגיע הביתה בלי שהטלפון יכבה (מהסוללה) אם אני אכבה את הטלפון תמשיך לרדת לן הסוללה?
איך עושים באייפון 11 שהטלפון יהיה על שקט?
איך אומרים יתכבה או יכבה?