8 תשובות
למה לעזאזאל קראת לו ככה
אנונימית
אם הוא היה רציני אז דווחי למשטרה או תגידי להורים
עליי*
אנונימי
שואל השאלה:
כי הןא חושב שהןא גבר אז אמרתי לו בקבוצה מול 250 איש יא כ" ושי מסריח התחיל להגיד לי גזען ואתה לא אוהב אף אחד ויצא מהקבוצה ופנה אלי לפרטי התחיל לקלל לאיים
אנונימי
הוא לא יעשה את זה אין לו איך לאתר אותך תוריד את המיקום בטלפון וגם אתה יכול להגיש תלונה על איום לרצח
שואל השאלה:
הןא מהווצטפ בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
הןא לא לאתר אותי כי המספר שלי זה ממספר נוסף מספר טוקמן אז אי אפשר
אנונימי
הוא לא יעשה כלום אבל תגיד לו אני מדווח עלייך למשטרה על איום לרצח וישר הוא ירגע וזה מה שאני הייתי עושה מתקשרת למשטרה תעשה אתזה יתנו לי צו הרחקה או משהו וזה הרבה יותר בטוחח
באותו הנושא: