5 תשובות
לא בכל מחיר. תלוי מה היא האמת ומה הוא המחיר.
אנונימית
לא בכל מחיר
אבל ברוב הזמן כן
אבל ברוב הזמן כן
חד משמעית כן.
יש פעמים נדירים שצריך לשקר שקרים קטנים ואביא דוגמה
סתם נגיד בצבא רוצים משהו ולא טוב לנו בו, אז לשקר ולהגזים ולהגיד כך וכך אפשר.
אבל שקרים סתם ככה ממש לא. צריך להגיד את האמת. לשקר אין רגליים.
יש פעמים נדירים שצריך לשקר שקרים קטנים ואביא דוגמה
סתם נגיד בצבא רוצים משהו ולא טוב לנו בו, אז לשקר ולהגזים ולהגיד כך וכך אפשר.
אבל שקרים סתם ככה ממש לא. צריך להגיד את האמת. לשקר אין רגליים.
לא
יש דברים שעדיף שאנשים לא ידעו את האמת לגביהם...
זה לא דווקא משהו רע
יש דברים שעדיף שאנשים לא ידעו את האמת לגביהם...
זה לא דווקא משהו רע
לא
אני כן חושבת שצריך להגיד רוב הזמן את האמת
אבל יש פעמים שלא
אני כן חושבת שצריך להגיד רוב הזמן את האמת
אבל יש פעמים שלא
באותו הנושא: