7 תשובות
שואל השאלה:
לא, שאלה רצינית כאילו
שואל השאלה:
באמת שמעתי פעם על אגדה כזאתי
לא. (כן יש שם כאלה שח*תכים אבל כבר מזמן אין באמת כאלה שעושים אתזה שם {אני דיי בטוחה} וגם אין להם איזו נקודת מפגש שבה נפגשים כדי לחת*ך {שוב אני לא לגמרי יודעת אבל... כן}.)
אנונימי
היי אני ילדת סנטר אם את.ה בסנטר תכתוב.י לי ותגיד.י שלום0:
אמ לא?
שואל השאלה:
^^ חשבתי ללכת לסנטר בבוקר אבל אנלא מתל אביב ואינלי כוח וגם אין לי שום אינטרס ללכת לשם עכשיו
דווקא היום יש מפגש של ילדי סנטר לול~