22 תשובות
לא
לא נראה לי חחח
את האמת שכן ידידים שלי ממש זורמים לדברים האלה חחח
אם זה הקטע שלו אז בטח...

r. george
אני לא אחרות אולי
שואל השאלה:
עם הוא רוצה?
אנונימי
שואל השאלה:
ולמה לא?
אנונימי
גם אם הוא רוצה כמובן לא הייתי עושה את זה פשוט אני לא כזאת
כן, ייאי
אם בא לו אני אשמח;)
כן.
יש לי אפילו כמה שיזרמו איתי
שואל השאלה:
אני דווקה נהנה מזה הייתי זורם
אנונימי
אני אעשה מה שיהיה לו טוב :)
ידיד גיי נחשב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו כן ידיד גיי נחשב
אנונימי
כן ברור, אם זה מה שהוא רוצה ואוהב אז למה לא?
אם הוא היה רוצה אז כן למה לא
שואל השאלה:
איך היא הגיבה?רוצה לספר לי בפרטי?
שואל השאלה:
סורי זה לשאלה אחרת
אנונימי
כן
אם זה מה שהוא אוהב אז בטח!