22 תשובות
לא
לא נראה לי חחח
לא.
את האמת שכן ידידים שלי ממש זורמים לדברים האלה חחח
אם זה הקטע שלו אז בטח...
r. george
r. george
אני לא אחרות אולי
שואל השאלה:
עם הוא רוצה?
עם הוא רוצה?
אנונימי
שואל השאלה:
ולמה לא?
ולמה לא?
אנונימי
גם אם הוא רוצה כמובן לא הייתי עושה את זה פשוט אני לא כזאת
כן, ייאי
אם בא לו אני אשמח;)
אם בא לו אני אשמח;)
כן.
יש לי אפילו כמה שיזרמו איתי
יש לי אפילו כמה שיזרמו איתי
שואל השאלה:
אני דווקה נהנה מזה הייתי זורם
אני דווקה נהנה מזה הייתי זורם
אנונימי
אני אעשה מה שיהיה לו טוב :)
ידיד גיי נחשב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו כן ידיד גיי נחשב
כאילו כן ידיד גיי נחשב
אנונימי
כן ברור, אם זה מה שהוא רוצה ואוהב אז למה לא?
אם הוא היה רוצה אז כן למה לא
שואל השאלה:
איך היא הגיבה?רוצה לספר לי בפרטי?
איך היא הגיבה?רוצה לספר לי בפרטי?
שואל השאלה:
סורי זה לשאלה אחרת
סורי זה לשאלה אחרת
אנונימי
כן
אם זה מה שהוא אוהב אז בטח!
באותו הנושא: