10 תשובות
וואי מכירה את זה
תמצאי את האיזון
נניח תתכסי בשמיכה אבל לא כל הגוף
תמצאי את האיזון
נניח תתכסי בשמיכה אבל לא כל הגוף
זה כל כך מעצבן הדבר היחיד שעוזר לי אם סה בשעה הזאת זה לישון ח,ח,ח,ח רציני
כנל
אני פותחת תחלון סוגרת פותחת סוגרת
אני פותחת תחלון סוגרת פותחת סוגרת
חצי רגל מחוץ לשמיכה ואת מסודרת
רגל אחת מחוץ לשמיכה (;
תןצאי רגל בחוץ ככה זה מתאזן
שימי רגל בחוץ ורגל בשמיכה זה תמיד טוב
ואי אני שונאהשזה קורה
שואל השאלה:
תודה ממש עזרתם לי
תודה ממש עזרתם לי
אנונימית
רגל אחת תוצאי מהשמיכה זה יאזן
באותו הנושא: