7 תשובות
כי כל הלילה לא אכלת
כנראה בגלל שהבטן ריקה אחרי שהכל מתעכל בלילה
כי את פרה אחותי
את טוחנת
(כל מה שהגבתי הוא בצחוק)
כי לא אכלת כל הלילה זה הגיונמ
לי זה קורה שאני אוכלת בקטנה לפני שאני הולכת לישון או שאני לא אוכלת לפני שאני הולכת לישון
אנונימית