15 תשובות
ממש לא זה מוריד
לא איכ אם אני רואה מישהו אדיש לידי אני מקבלת עצבים ואני מסוגלת להרוג אותו
לא
יאללה אל תתיפיפו חאלס אני ראיתי בעיניים שלי איך שבנות מזילות ריר על בנים שהם אדישים כלפיהן
לא אני רוצה את הבן אדם הכי צומי שיש
לא זה ממש מעצבןן
בנות אוהבות בנים אדישים כי הם מראים שלא אכפת להם מכן והוא לא צריך אתכם ואתן מתות על זה, אם מישהו היה מדבר אליכן בנחמדות אתן כזה "טוב הוא אפס נואש, אני לא נמשכת אליו"
זה ממש תלוי בסוג האדישות, אם הוא אדיש כשאני צריכה אותו אז זה מוריד אבל אם הוא אדיש סקסי כזה זה מושך בעיניי..
אנונימית
וואו לא, הפוך
לא
כן מאוד
אנונימית
לי כן ממש
ככה צריך להיות
אפשר להגיד
אבל לא יותר מדי
יש קטעים שאני לא רוצה שהוא יהיה אדיש כי זה יכול לעצבן אבל תלוי
ככה בכללי כן בערך
אבל לא יותר מדי
יש קטעים שאני לא רוצה שהוא יהיה אדיש כי זה יכול לעצבן אבל תלוי
ככה בכללי כן בערך
ברמה מסוימת לא יותר מידי
באותו הנושא: