8 תשובות
תקני אולי אקמול או שתחכי קצת.
יכול להיות את באמת בלחץ..תישארי רגועה, שתי מים ותבדקי איך זה מתקדם
יכול להיות את באמת בלחץ..תישארי רגועה, שתי מים ותבדקי איך זה מתקדם
תשתי תה חם ותשתדלי לא לדבר יותר מדי
ללכת לישון
תירגעי, זה יעזור. ואם באמת את נדבקת אז התוצאה עדיין תצא חיובית למרות שפתיחת תסמינים אחריה.
שואל השאלה:
יצאתי שלילית חחח תודה על העזרה
יצאתי שלילית חחח תודה על העזרה
ניראה לי את סתם בלחץ
אנונימית
שתי משהו חם
ללכת לישון, לשתות תה חם עם נענע
באותו הנושא: