התחברות
הרשמה
כתבתי משהו.. רציתי לשאול מה אתם חושבים עליו?...
הכתובת הייתה על הקיר
בשר מתהלך בבית ריק
ואת כבר לא מבינה
למה אני לא אני
למי אתה מתפלל שאלו
למי ששומע עניתי
אולי ככה אני אבין שאני בן אדם
נכנס וכולם מוחאים כפיים
צועד לכלוב הזהב
זאת שעת הנעילה
האורות כבוים ולא נשאר מי שיציל אותי
רעש הכפיים מתחלף בשקט אינסופי
התפילות התגשמו
קיבלתי מה שרציתי ולא מה שהייתי צריך
הורדת אותי על הברכיים
כל עולמי מתנקז מול עיניי
מסתובב בין קירות
מחכה שתחזור להציל אותי
עכשיו אני רק רוצה להיות לבד
לא רוצה לחשוב על כלום
מישהו פעם אהב אותי
הסכין בגב מדממת
צרחות
שנינו יודעים שמחר תקום בבוקר כאילו לא קרה כלום
זה מה שאתה תמיד עושה
לפחות היא מאושרת
הלוואי ולא יכולתי לומר שאני גאה
אני מניח שאני אכזבה
כל הקולות בראש שלי מועצמים
אל תגרמו לי לבחור
מה עוד נשאר לי להציע? נתתי לך הכל
נשים את הפרצוף המזוייף ונתחיל להעמיד פנים מעכשיו?
בבקשה אל תהרוס את האווירה
מחוץ לכל הייסורים שלי אני חושב שאני אמצא דרך לדמיין חיים טובים יותר
הבוקר הגיע
אבל מתי באמת נתעורר?
אף אחד לא יודע...
קראתם עד לפה? תודה:) תשאירו ביקורת...
15 בדצמבר 2020, 22:07
חוות דעת
כתיבה
ביקורת
דעות גולשים
2 תשובות
זה מהמם לדעתי ואתה כותב מקסים! :-)
א
אני 01
ממש יפה, אהבתי
אשמח לשמוע עוד דברים שכתבת :)
א
אני שניצל
באותו הנושא:
כתבתי משהו קטן על הקראשית שלי- מה אתם חושבים?
שאלה שמאוד רציתי לשאול מה אתם חושבים על דוד דביר?
כתבתי משהו. מה אתם חושבים?
אני בן ואני רושם מהסטיפס של אחותי והיא לא יודעת אבל רציתי לשאול מה אתם חושבים...
גם כי רציתי לפרוק , אבל מה אתם חושבים על מה שכתבתי ?
דחוף דחוף דחוף אני כתבתי לו "רציתי לשאול אותך משהו" סתם כדי לפתח איתו שיחה הבעיה היא שלא חשבתי על שאלה חחח, יש רעיונות?!
רציתי לשאול אותכם מה אתם חושבים על המיקרה ?
כתבתי משהו ורציתי לשאול מה דעתכם?
היי בנים רציתי לשאול אם אתם חושבים שמראה כזה יפה
חברה שלי כתבה שיר והיא רוצה לדעת מה חושבים עליו איפה היא יכולה לפרסם אותו ולשאול?
כתבתי משהו אשמח שתגידו מה אתם חושבים בבקשה: להיות עם חופשי בבאארצינו ארץ ציון ירושלים