התחברות
הרשמה
לפני יומיים נפל לי הטלפון לרצפה של המקלחת - לא היו הרבה מים. עכשיו לטלפון נכנס מים..המשך בפירוט
נכנס מים ממש לתוך המצלמה
יש לי אייפון
ויש קצת ממש טיפה בצד של המסך
זה מסוכן?
כדאי לי ללכת לתקן או שאפשר להסתדר ככה?
זה לא מפריע לי
15 בדצמבר 2020, 21:02
טלפונים
תשובה אחת
אם זה בצד של המסך זה לא יכול לעשות משהו או להיכנס למכשיר ... אז הכל בסדר . רק אם תשימי לב שיש בעיה טכנית בטלפון אז כן צריך לתקן..
D
DeepSleep
באותו הנושא:
דיברתי עם מישהו לפני יומיים פנים אל פנים אבל לא החלפנו טלפון או אינסטגרם או משהו
היום לפני שעה בערך בשבע שמתי את הטלפון שלי לתיקון
עברתי היום ליד חרדים והם הורידו את המבט לרצפה וכיסו מהצד את העיניים
חלמתי לפני כמה ימים, כמה ימים ברצף שקורה לי דברים רעים..
הזמנתי לפני יומיים מגנים לטלפון ועדיין לא שלחו הודעה שהם בדרך מה לעשות?
זה אפשרי לחרוש בטלפון על מבחני תאוריה יומיים ברצף וביום השלישי לגשת ולעבור?
לפני יומיים הורדתי פורטנייט לטלפון..
לפני יומיים אני וחבר שלי רבנו בטלפון ובכיתי והוא צחק לי בפנים.
זה בסדר לשים מסכת פנים יומיים ברצף?
לברה שלי לקחה לי את הטלפון לפני כמה ימים
תקשיבו לפני שבוע וחצי בערך אמרתי בלב שהטלפון של סבתא שלי ישן וזה... לפני יומיים בערך התקלקל לה הטלפון והיא קנתה אייפון11