6 תשובות
לפעמים גם אני
לפעמים גם אני עושה את זה
תלוי מה אני עושה אבל כן לפעמים קורה..
זה לא נשלט ביכ זה הרגל פשוט
זה לא נשלט ביכ זה הרגל פשוט
לפעמים אני מוציאה גם
לא רק את, לכל אחד יש את הפרצוף מרוכז שלו... אצלך זה מתבטא ככה כנראה
די הרבה אנשים עושים את זה.
זה למעשה מוריד מהעומס על המוח שלך, וזה מה שעוזר לך להתרכז יותר.
הוספתי קישור לכתבה קצרה על זה, למקרה שבא לך ללמוד טיפה יותר.
זה למעשה מוריד מהעומס על המוח שלך, וזה מה שעוזר לך להתרכז יותר.
הוספתי קישור לכתבה קצרה על זה, למקרה שבא לך ללמוד טיפה יותר.
באותו הנושא: