12 תשובות
כן, מה זאת אומרת איך? מוציא את הרב קו ומראה
לא, אבל הם לוקחים את זה בכל מקרה
חחח התמונה
לא בשום פנים ואופן
ואם כן רק לחברה ממש טובה בתנאי שהיא מראה ראשונה את התמונה שלה
q4
שואל השאלה:
ךא יעני אם מישהו יבקש
אנונימית
כן אני די מכוער בה אבל זה מהבת מצווה של אחותי הגדולה זה ישן טילים אז לא אכפת לי אני כבר לא נראה ככה.
שואל השאלה:
ךמי ששאלה ראשונה^
אנונימית
כן, שיהנו:)
כן, היא מכוערת טילים אבל לא אכפת לי
גם בתנאי שהם מראים לי גם
אכן,יצאתי נורא ולא באמת מעניין אותי,לפעמים לצרכי התגרות אני נמנעת כי זה משום מה מציק ומסקרן אנשים יותר,הם פאקינג רואים אותי מולם ועדיין הרבקו אטרקטיבי יותר.
קיצר,כן.
חדמש כן
ישלי שם מדבקה של תולעת צבעונית, שאני אסתיר אתזה מהעולם?!
.No
חחח גם אם כן וגם אם לא הם רואים מתישהו צוחקים וזה עובר