5 תשובות
אני לא חושבת שיש לך מה לספר יש המון אנשים כאלה באומיגל פשוט אל תכנסי לשם יותר.
(ברור שאת יכולה לספר אם את רוצה אבל את לא חייבת או משהו.)
שואל השאלה:
אני לא אכנס לשם יוצר בחיים פשוט אמא שלי תגיד שאני חסרת אחריות ולא באלי שהיא תחשוב ככה כי זאת פעם ראשונה ואחרונע
אנונימית
לא צריך לספר, פשוט אל תכנסו לשם יותר יש הרבה מטרידנים
אם הוא פדופיל כדאי לספר, למרות ההשלכות, אולי תצילו בנות אחרות.
שואל השאלה:
זה היה מחול.. ואין שם
אנונימית