11 תשובות
ממש לא
לא ממש, תלכי עם אוזניות או שתדברי עם חברה בטלפון.

בעצם אפילו בלי זה^
לא פדיחה.
מה בכלל
מה ממש לא אני תמיד עושה את זה (גם לא עם המשפחה) פשוט ככה אני מוצאת יותר ומתרכזת חחח עם חברות אני אף פעם לא מוצאת
יגידו מה שיגידו
זה קצת מפדח
צריך עוד חברה או משהו
ממש לא הלכתי עשרות פעמים לבד
ממש לא, מה הבעיה, לפני כמה ימים הלכתי בקניון לבד אין עם זה שום בעיה.
אני מעדיפה ללכת לבד ברוב הפעמים, זה ללכת לחנויות שאת רוצה ולא ללכת גם לחנות הזאת כי מי שהלכת איתה רוצה.