11 תשובות
בגיל 12 נדמה לי
אני לא מעשן רק מידי פעם שמציעים לי
אני לא מעשן רק מידי פעם שמציעים לי
לא עשיתי, לא עושה, ובע''ה גם לא אעשה
13, סיגריות לא משהו רציני
13
רציתי לעשות סמים, היה ממש מולי, אבל לא יכלנו לקחת את זה כי אז ההורים שלה היו עולים עליינו. אז לא עשיתי ואני מודה לאלוקים שלא עשיתי. ועיקמתי לראשונה בגיל 14 ניראלי. סתם ניסיתי לראות איך זה
למזלי לא מעשנת גם ברוך השם
למזלי לא מעשנת גם ברוך השם
אף פעם ולמה
הדבר הכי קרוב שהיה לי לכל העולם הזה היה אלכוהול וזה היה כשהייתי בת 15 במימונה עם המשפחה שלי, היו לי כל כך הרבה אופציות לשתות ולעשן ולעשות עוד כל כך הרבה דברים כאלה לפני ואחרי וזה באמת נס שלא עשיתי את זה
לא מעשנת
עישון וסמים אף פעם אבל אלכוהול מגיל 3 כזה אבל קצת נתנו לי ובסביבות גיל ה-10 שתיתי יותר פשוט
אנונימית
14;-;
באותו הנושא: