8 תשובות
של נטע סבבה של אלין מזעזע וואו
הוא ממש לא נעים על הפנים הוא דביק וזה מגעיל וגם עם זעה זה על הפנים, הצבע יפה אבל האיכות זוועה. לא שווה את המחיר
של נטע ממש טוב דווקא
מושלם הוא מחזיק הרבה והוא נראה ממש טבעי
אני פחות מתחברת לטינטים באופן כללי האמת, לא מרגישה שזה יושב טוב על הפנים של רוב הבנות.. יש בהם דביקיות כזאת שפחות מתאימה למוצרי איפור והפיגמנט הרבה פעמים לא כל כך משתלב נכון עם הפנים.
אבל זו רק דעתי.. פשוט מעדיפה ברונזר או סומק אבקתיים, מרגיש לי הרבה יותר נכון
אבל זו רק דעתי.. פשוט מעדיפה ברונזר או סומק אבקתיים, מרגיש לי הרבה יותר נכון
לא משהו מיוחד ממש מהר הוא יורד, יש לי גם את של מור ממן הוא עמיד הרבה יותר זמן ויפה לדעתי
הוא בסדר לא משהו מיוחד הוא דוההאחרי כמה זמן שאת שמה אותו
סבבה
באותו הנושא: