התחברות
הרשמה
בטסט פנימי צריך להביא את הכסף לטסט ולתת למורה או שהוא יקח אחרי זה ?
15 בדצמבר 2020, 09:13
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
טסט פנימי
תשובה אחת
תלוי במורה שלך יש כאלו שיבקשו מראש ויש שיסכימו לקחת אחרי
ת
תחשוב טוב יהיה טוב(:
באותו הנושא:
ישלי ב6:25 טסט פנימי והמורה אמר לי אתמול להביא 150 עכשיו אבא שלי שאל אותי
כמה כסף צריך להביא לטסט?
מה יותר קשה טסט פנימי או חיצוני?ועל מה פוסלים בטסט פנימי?
בטסט פנימי צריך להביא ת.ז?
שעושים טסט פנימי צריך לשלם למורה רק על הטסט עצמו,או שזה בנוסף לשיעור?
צריך להביא ביום הטסט כסף למורה על הטסט?
המורת נהיגה שלי ביקשה להביא לה 550 שח לטסט פנימי+אגרה זה מחיר הגיוני?
למה צריך להביא מתנה כשעברתי טסט אם אני משלמת לו ככ הרבה כסף?
תגידו גם המורה נהיגה שלכם אמר שצריך להביא 300 שקל לטסט הפנימי ? 150 לרישום ו150 לטסט הפנימי עצמו...
תשלום על טסט פנימי - ממתי טסט פנימי עולה כסף ולמה צריך לשלם אגרה בשביל זה? יש מצב שעובדים עלי?
תגידו זה הגיוני שמשלמים על טסט פנימי לא חיצוני טסט פנימי משלמים העמדת רכב לטסט?