7 תשובות
מתישהו כן
לא.. למה שיהי יום זיכרון לאנשים שמתו ממחלה? זה לא שהם נלחמו בשביל המדינה או משהו..
ופיגוע התאומים היה פיגוע, משהו שבשליטה של בני אדם (
לא, כי אף אדם ממוצא שנוא לא גרם לזה. לדוגמא, השואה עשו הנאצים, שהם שנואים. פיגועי התיאומים עשו ערבים, שאותם גם שונאים, וכו וכו וכו ועוד שלל דוגמאות.

אני לא גזען
לא אני לא אומר שזה בהכרח צודק או לא אבל אם זה היה ככה היה גם יום זיכרון למתים מסרטן
לא
זה כמו שאין לסרטן
לא חושב
יהיה כנראה יום שבו יזכירו את הקורונה (כמו שעושים עם השפעת הספרדית)
מה שכן זה מזכיר לנו כמה הטבע חזק מאיתנו ולא משנה כמה כוח יש לנו אנחנו מתגמדים לידו