6 תשובות
אני גם שואלת
שאני אומרת לאנשים שאני חוגגת אני ישר אומרת שאני גם דתייה וזה לא קשור
שאני אומרת לאנשים שאני חוגגת אני ישר אומרת שאני גם דתייה וזה לא קשור
כי נובי גוד מזכיר להם כריסמס וכריסמס זה חג של נוצרים
יש אנשים שחושבים שזה אותו חג
לדעתי כל אחד יכול לחגוג מה שבא לו לא משנה מה הדת שלו..
יש אנשים שחושבים שזה אותו חג
לדעתי כל אחד יכול לחגוג מה שבא לו לא משנה מה הדת שלו..
מסכימה עם זה, זה מפגר רצח המחשבה הזאת אנחנו משפחה של יהודים אבל אנחנו אוהבים לחגוג גם חגים של "גויים" וחושבים שאנחנו נוצרים בגלח זה
אנונימית
נובי גוד זה ליטרלי השנה החדשה האזרחית שלפיה תאכלס כל ישראל הולך (אלא אם אתה דתי וכדומה) אין סיבה לא לחגוג אותה
הי יקרה ❤
בדרך כלל שחוגגים או מציינים משהו, זה מראה שמסכימים איתו. ואנחנו, היהודים, לא מסכימים שזה באמת היה (הסיפור שעומד מאחורי נובי גוד)
בדרך כלל שחוגגים או מציינים משהו, זה מראה שמסכימים איתו. ואנחנו, היהודים, לא מסכימים שזה באמת היה (הסיפור שעומד מאחורי נובי גוד)
^הסיפור האמיתי שמאחורי נובי גוד הוא שהיו המון רוסים בבירית המועצות שרצו לחגוג שנה חדשה בלי קשר לנצרות או ליהדות או לכל דת אז הם חגגו לא בשביל אל כלשהו, הם חגגו בשביל לשבת ביחד ולאכול ולהיות עם כל המשפחה בשנה החדשה
אנונימית
באותו הנושא: