4 תשובות
סימנתי 2 ולא קיבלתי למזלי
כל מי שסימנה 2 ומעלה קיבלה, בעיקרון זה לא נחשב מיון אבל מבחינתם זה כן ובגלל שהם מחוייבים לתת מיון אחד אז יש מקרים שהם אומרים שזה המיון שהם שלחו ואז מי שקיבלה את זה נדפקה..
את צריכה להיות עם אצבע על הדופק לגבי שאר המיונים ובמיוחד לגבי המיונים שאת רוצה לראות שאת לא מפספסת אותם
שואל השאלה:
סימנתי 2
שאלתי פשוט כי אני יודעת שברוב המקרים נותנים רק מיון מנילה אחד, אז השאלה אם לוחמות נחשב מיון מנילה או לא
אנונימית
כמה סימנת?
ולא בהכרח, מיון לוחמות זה לא באמת מיון זה יום הרצאה כזה של לוחמות
באותו הנושא: