8 תשובות
לעזוב:)
אנונימי
וואי קשה
מאיזה סיבה את עוזבת? עוברת דירה?
שואל השאלה:
אני בסניף דתי מאוד כי נולדתי למשפלה דתייה אבל יצאתי מהדת ואני רוצה להמשיך הלאה קצת בל אני שם מכיתה ב או א ואחיות לי היו שם ואני מאוד קשורה לסניף ולאנשים ואני לא יודעת איך לעזוב את השבט ואת הכל מאחורה
את לא חושבת שתוכלי להישאר שם למרות שעזבת את הדת?
שואל השאלה:
הוא מאוד דתי ואני רוצה לעבור הלאה ואני לא רוצה להסתיר את היציאה מהדת..
את לא חייבת להסתיר אם את חושבת שהם יכבדו פשוט לכבד בלבוש כשאת שם..
לא חושבת שכדאי לך להפסיד את כל החוויה ואת הקשר עם האנשים אם את ממש קשורה אליהם
אצלי בסניף יש גם כאלה שהתרחקו וכבר לא שומרים שבת וזה והם מכבדים פשוט
שואל השאלה:
הם לא יבינו את זה הסניף שלי ממש קרוב לחרדי וגם שוב אני רוצה לעבור הלאה וזאת ממילא שנה אחרונה שלי ואני רוצה הזדמנות להדריך שלא תהיה שם רק אם אני אעבור סניף
אוקי.. את יכולה להגיד להם את המצב או בהודעה בקבוצה או בפעולה הבאה שתהיה לכם לדעתי..
את יכולה אולי לדבר עם המדריכות קודם אולי יהיה לך יותר קל