התחברות
הרשמה
כשאני שולח פניה למערכת סטיפס דרך צור קשר הם עונים לי דרך הפרופיל של מערכת סטיפס, למה אני לא יכול לשלוח להם לשם מלכתחילה?
14 בדצמבר 2020, 18:27
2 תשובות
וואי לא יודע
אולי כדי שלא יציפו אותם בהודעות שם?
ס
סקייטר דיכאוני
אולי הם רוצים שזה יהיה להם יותר מסודר..
X
XML IE