3 תשובות
תגידי לו תודה על החברות ומשם תתחילי לדבר איתו
כן תגידי לו היי, רוצה לדבר? אתה פנוי עכשיו...?
בטח. הוא בנאדם כמו כולנו. תגיד "שלום" או משהו
אנונימי