3 תשובות
תגידי לו תודה על החברות ומשם תתחילי לדבר איתו
כן תגידי לו היי, רוצה לדבר? אתה פנוי עכשיו...?
בטח. הוא בנאדם כמו כולנו. תגיד "שלום" או משהו
אנונימי
באותו הנושא: