3 תשובות
אוי לא...בתור "ניצול" פלדה כחולה אני יכול להגיד מנקודת מבט שלי שזה הדבר הכי גרוע ללכת אליו, את/ה תהי/ה עם מדים של חיל האוויר, בבית ספר, הכל בהתחלה נראה טוב וחוויתי אבל זה מיותר, מסדרים כל בוקר, לא מעדכנים אותך שברגע שעברת את כיתה יא את/ה כבר מחויב/ת ללכת למערך הטכני של חיל האוויר, בקיצור זה דבר מיותר וחוץ המדים לא רואה שום דבר שונה מבית ספר אזרחי
זה לא שהסיכויים להיות בחיל האוויר היו נמוכים לפני זה, כל בן אדם שני מתגייס לחיל האוויר
גם אני קיבלתי את זה
ואחות שלי הייתה בפלדה כחולה והרבה אנשים ממש המליצו לי
אם תתקבל לזה הסיכויים שלך להיות בחייל האוויר ממש גבוהים וסיכויים מעטים שלא
אבל אחות שלי הייתה אמורה להיות בחייל האוויר וויתרה על זה והיא מתחרטת על זה מאוד
קיצר תלך למפגש תנסה לשמע מה הם אומרים ותחליט
ואחות שלי הייתה בפלדה כחולה והרבה אנשים ממש המליצו לי
אם תתקבל לזה הסיכויים שלך להיות בחייל האוויר ממש גבוהים וסיכויים מעטים שלא
אבל אחות שלי הייתה אמורה להיות בחייל האוויר וויתרה על זה והיא מתחרטת על זה מאוד
קיצר תלך למפגש תנסה לשמע מה הם אומרים ותחליט