3 תשובות
אובייסלי.
שואל השאלה:
מה אובייסלי
דברו במילים בבקשה
אנונימית
על פי המערכת אין צורך לעשות בדיקה אם אין תסמינים אבל אני אישית חושבת שכדאי לעשות בדיקה כדי לוודא שאין את הנגיף בלבד
יש פעמים שהוירוס לא פעיל לפי מה שידוע לי