13 תשובות
יפות
יפות.
פנים זה לשון נקבה..

r. george
המילה פָּנִים שייכת לקבוצת המילים שמינן הדקדוקי כפול זכר וגם נקבה. לפיכך אפשר לומר "שתי פנים" וגם "שני פנים" בין בהוראה מוחשית ובין בהוראה מושאלת ('צדדים', 'היבטים'). עם זאת כאשר משתמשים במפורש במילה פָּנִים כריבוי של פָּן מוטב לנקוט לשון זכר: "יש כאן שני פנים: הפן האחד הוא והפן השני הוא".

האקמייה ללשון העברית
יפות
אומרים- פנים יפות
פנים הם למעשה גם זכר וגם נקבה, יש מספר מילים בעברית שהן הן זכר והן נקבה.
אני די בטוחה שפנים זה גם נקבה וגם זכר אז אפשר גם וגם
שניהם תקינים
יפות חחח
פנות זה יפים
פנים זה יפות