4 תשובות
לא אמור להישאר בדכ עובר אחרי שבועיים גג אבל את יכולה להשים על זה קרח מדי פעם...זה חבלה פנימית אין איך לטפל בזה אבל הקור ימריץ את הדם שם ואולי החבורה תעבור מהר יותר.
מייק אפ או שתלבשי צעיף ותשימי קרח על זה
מייק אפ
שואל השאלה:
לא נישארת צלקת הסימן חזק מאד וגדול וזה מפחיד אותי..
לא נישארת צלקת הסימן חזק מאד וגדול וזה מפחיד אותי..
באותו הנושא: