9 תשובות
כן.
המספר טלפון שלך בקבוצות זה לא משנה באיזה טלפון את
שואל השאלה:
אוקי. תודה רבה לכולכם!!
אז אם אני לא רוצה את התכתובות רק להשאר בקבוצות אז אני פשוט מעבירה את אותו הכרטיס זיכרון והסים? כן?
אוקי. תודה רבה לכולכם!!
אז אם אני לא רוצה את התכתובות רק להשאר בקבוצות אז אני פשוט מעבירה את אותו הכרטיס זיכרון והסים? כן?
אנונימית
כן
כן כן
כן.
את יכולה לשחזר את הגיבוי גם בשביל ההתכתבויות.
את יכולה לשחזר את הגיבוי גם בשביל ההתכתבויות.
תעשי גיבוי באווצאפ זה איפשהו בהגדרות וכשתתחברי מטלפון אחר זה ישמר
ברור שתישארי
באותו הנושא: