25 תשובות
דברי אליי בפרטי
אני לא מבינה במחשבים אבל את נשמעת ממש מגניבה (;
אנונימית
שואל השאלה:
יו תודה
אבל אני לא
יו תודה
אבל אני לא
אנונימית
כטכנאי מחשבים וכבונה מחשבים ללקוחות:
מעבד i5 כלשהיו
זיכרון ram 8 או 16gb
דיסק קשיח ssd 240gb חובה + תוספת דיסק משני 500gb
כרטיס מסך אישית שאני ממליץ בתקציב זול של עד 1800 1900 למחשב כולו זה
rx 570 8gb מכרתי 5 מחשבים כעלה החודש לבני 15 17 לפורטנייט ל call of duty וגם ל gta v ככה דאני חושב שיריץ גם את מה שאתה צריך
וכמובן מארץ שקוף עם אור כחול וrgb מחליף צהעים
מעבד i5 כלשהיו
זיכרון ram 8 או 16gb
דיסק קשיח ssd 240gb חובה + תוספת דיסק משני 500gb
כרטיס מסך אישית שאני ממליץ בתקציב זול של עד 1800 1900 למחשב כולו זה
rx 570 8gb מכרתי 5 מחשבים כעלה החודש לבני 15 17 לפורטנייט ל call of duty וגם ל gta v ככה דאני חושב שיריץ גם את מה שאתה צריך
וכמובן מארץ שקוף עם אור כחול וrgb מחליף צהעים
לאססינס קריד מספיק כרטיס 1050 gtx ב 1000 שקל וזהו לא צריך להשקיע יותר מידי
תלוי 1050 לא מכרתי ללקוחות בדרך כלל במחשבים כי זה כרטיס מוגבל ביצוע לדעתי ו1000 שקל? עם ככה אתה מוריד מארז מואר ומאוורר מפחית את סדרת המעבד ומקצץץ בעך מה שניתן כי כרטיס מסך לבד עולה 360 400 עם צדובר על 1050 וב 600 מה תביא? איזה מחשב
לא כל המחשב ב1000 שקל אמרתי על הכרטיס חחח
שואל השאלה:
היי תודה ממש על התשובות
בכל מקרה נראה לי אני פשוט אשאל את השאלות שלי פה ואני מקווה לא להשמע מטומטמת
בקיצור, יש לי תקציב של איזה 1300 דולר רק למחשב עצמו, זה יספיק למחשב טוב שאפשר לערוך איתו סרטונים ותמונות פשוטות בבלנדר ובאפטר אפקטס? המחשב שלי כרגע נתקע אם יש יותר משתי אפליקציות פתוחות באותו זמן, פעם הוא לא היה כזה, לא יודעת מה נדפק, בכל מקרה, בא לי להוריד מודים וreshade למשחקים וכאלה, זה משפיע על איך שהמשחק זז? כאילו צריך מחשב חזק גם בשביל זה? לגבי מסכים, נכון יש את הwide monitors האלה המגניבים? כשמשחקים כל המשחק מופיע על כל המסך? איך השיט הזה עובד?
בא לי מחשב נוח למולטיטאסקינג לעבוד על כמה דברים בו זמנית בלי שהמחשב שלי יתחיל להתקע, 1300 דולר יכולים לקנות לי מחשב שיעמוד בציפיות שלי?
היי תודה ממש על התשובות
בכל מקרה נראה לי אני פשוט אשאל את השאלות שלי פה ואני מקווה לא להשמע מטומטמת
בקיצור, יש לי תקציב של איזה 1300 דולר רק למחשב עצמו, זה יספיק למחשב טוב שאפשר לערוך איתו סרטונים ותמונות פשוטות בבלנדר ובאפטר אפקטס? המחשב שלי כרגע נתקע אם יש יותר משתי אפליקציות פתוחות באותו זמן, פעם הוא לא היה כזה, לא יודעת מה נדפק, בכל מקרה, בא לי להוריד מודים וreshade למשחקים וכאלה, זה משפיע על איך שהמשחק זז? כאילו צריך מחשב חזק גם בשביל זה? לגבי מסכים, נכון יש את הwide monitors האלה המגניבים? כשמשחקים כל המשחק מופיע על כל המסך? איך השיט הזה עובד?
בא לי מחשב נוח למולטיטאסקינג לעבוד על כמה דברים בו זמנית בלי שהמחשב שלי יתחיל להתקע, 1300 דולר יכולים לקנות לי מחשב שיעמוד בציפיות שלי?
אנונימית
ברור ש1500 דולר מספיק
את יכולה לבנות גם אחלה מחשב ב 1000 דולר
1300 דולר יכול לעבוד.
בגלל שאת רגילה לאיימק אני חושב שכדאי להשקיע בשני כונני ssd במקום אחד(ווינדוס וmac os), ולעשות האקינטוש(אבל חשוב שהכרטיס מסך יהיה amd והמעבד יהיה אינטל אם את עושה את זה).
תדברי איתי בפרטי בכל מקרה....
בגלל שאת רגילה לאיימק אני חושב שכדאי להשקיע בשני כונני ssd במקום אחד(ווינדוס וmac os), ולעשות האקינטוש(אבל חשוב שהכרטיס מסך יהיה amd והמעבד יהיה אינטל אם את עושה את זה).
תדברי איתי בפרטי בכל מקרה....
שואל השאלה:
האמת שאני ממש מעדיפה macos על ווינדוס
וחשבתי אפילו למכור את האיימק שלי ולקנות מיני מק בנוסף למחשב שאבנה, כדי שיהיה לי את שתי מערכות ההפעלה, ווינדוס למשחקים כבדים ועריכה, מק לכל השאר, אבל תכלס לא מתכוונת להוציא 800+ דןלר על מק מיני חלש בשביל מערכת ההפעלה שלו, אני מטומטמת אבל זה הגבול, אבל מצד שני אני פוחדת להתקין האקינטוש כי שמעתי שזה עובד טוב אבל עדיין יש בזה תקלות ושזה לא 100% כמו שזה רץ על מחשבים של אפל, זה נכון?
והמחשב יעבוד טוב עם שתי מערכות הפעלה מותקנות עליו? אם קניתי חלקים מספיק טובים הם יעבדו מהר וחלק?
יש לי בוטקאמפ במק והוא איטי ותקוע אי אפשר לעשות עליו כלום, יחסית לmacos שעובד חלק יותר
או לפחות עבד
האמת שאני ממש מעדיפה macos על ווינדוס
וחשבתי אפילו למכור את האיימק שלי ולקנות מיני מק בנוסף למחשב שאבנה, כדי שיהיה לי את שתי מערכות ההפעלה, ווינדוס למשחקים כבדים ועריכה, מק לכל השאר, אבל תכלס לא מתכוונת להוציא 800+ דןלר על מק מיני חלש בשביל מערכת ההפעלה שלו, אני מטומטמת אבל זה הגבול, אבל מצד שני אני פוחדת להתקין האקינטוש כי שמעתי שזה עובד טוב אבל עדיין יש בזה תקלות ושזה לא 100% כמו שזה רץ על מחשבים של אפל, זה נכון?
והמחשב יעבוד טוב עם שתי מערכות הפעלה מותקנות עליו? אם קניתי חלקים מספיק טובים הם יעבדו מהר וחלק?
יש לי בוטקאמפ במק והוא איטי ותקוע אי אפשר לעשות עליו כלום, יחסית לmacos שעובד חלק יותר
או לפחות עבד
אנונימית
אם תראי את הmac mini החדש
הוא בכלל לא חלש
הוא יכול לעבוד לך טוב עם עריכת סרטונים ב4k בקלות
הוא בכלל לא חלש
הוא יכול לעבוד לך טוב עם עריכת סרטונים ב4k בקלות
שואל השאלה:
אנלא מבינה במחשבים
אבל כאילו הרגיל הלא משודרג,
הוא לא די מעפן יחסית למחיר?
שב800 דולר אני יכולה לבנות מחשב חזק יותר מהמק מיני לא?
אז זה כאילו אני בונה לעצמי מחשב ב1300 דולר ובנוסף קונה מחשב אוברפרייסד רצח
רק בשביל המערכת הפעלה שלו
אנלא מבינה במחשבים
אבל כאילו הרגיל הלא משודרג,
הוא לא די מעפן יחסית למחיר?
שב800 דולר אני יכולה לבנות מחשב חזק יותר מהמק מיני לא?
אז זה כאילו אני בונה לעצמי מחשב ב1300 דולר ובנוסף קונה מחשב אוברפרייסד רצח
רק בשביל המערכת הפעלה שלו
אנונימית
תלוי בשביל מה את קונה אותו
אם זה לעריכת וידיאו בעיקר אז הmac mini עובד מעלה בfinal cut pro (שימי לב שזה המעבד החדש של אפל ולא של אינטל )
הוא גם יריץ חלק מהמשחקים בצורה די טובה
וגם ירד לו 100 דולר השנה
אם את רוצה בעיקר גיימינג אז עדיף להרכיב מחשב
האקינטוש לדעתי זה סיכון גדול שלא כל כך שווה לקחת אותו
אם זה לעריכת וידיאו בעיקר אז הmac mini עובד מעלה בfinal cut pro (שימי לב שזה המעבד החדש של אפל ולא של אינטל )
הוא גם יריץ חלק מהמשחקים בצורה די טובה
וגם ירד לו 100 דולר השנה
אם את רוצה בעיקר גיימינג אז עדיף להרכיב מחשב
האקינטוש לדעתי זה סיכון גדול שלא כל כך שווה לקחת אותו
שואל השאלה:
אוף בא לי לשרוף את אפל ואת איך שהם אוהבים להגביל אותנו
אולי עדיף שאני כבר אשאיר את האיימק שלי ואבנה מחשב חדש בנוסף
אוף בא לי לשרוף את אפל ואת איך שהם אוהבים להגביל אותנו
אולי עדיף שאני כבר אשאיר את האיימק שלי ואבנה מחשב חדש בנוסף
אנונימית
למה מגבילים?
שואל השאלה:
אתה רוצה לשדרג מחשב שלהם אתה צריך להחליף את כולו
אתה רוצה macos? תקנה מהם מחשב
משחקים הכי פשוטים שהיו עובדים עד לפני איזה שלושה עדכונים כבר לא נתמכים
אין לי מושג למה כל עדכון הם מוצאים דרך לדפוק את המחשב שלי יותר
אתה רוצה לשדרג מחשב שלהם אתה צריך להחליף את כולו
אתה רוצה macos? תקנה מהם מחשב
משחקים הכי פשוטים שהיו עובדים עד לפני איזה שלושה עדכונים כבר לא נתמכים
אין לי מושג למה כל עדכון הם מוצאים דרך לדפוק את המחשב שלי יותר
אנונימית
כי ככה זה עובד אצלם
הפרטיות באפל היא ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות
ועידכונים בדכ לא דופקים את המחשב אלא אם כן הוא ממש ישן
בכל מקרה תמיד יש האקינטוש (די קשה להרכיב מחשב כזה)
ותמיד יש את ווינדוס
הפרטיות באפל היא ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות
ועידכונים בדכ לא דופקים את המחשב אלא אם כן הוא ממש ישן
בכל מקרה תמיד יש האקינטוש (די קשה להרכיב מחשב כזה)
ותמיד יש את ווינדוס
שואל השאלה:
יש לי איימק late 2015, הוא עד כדי כך ישן וגרוע? עד לפני כמה חודשים הוא עבד אחלה
יש לי איימק late 2015, הוא עד כדי כך ישן וגרוע? עד לפני כמה חודשים הוא עבד אחלה
אנונימית
תלוי מה החומרה שלו
בכל מקרה אפל עכשיו ממש משפרים את המחשבים שלהם
כי הם עוזבים את אינטל וamd ועוברים למעבדים שלהם
בכל מקרה אפל עכשיו ממש משפרים את המחשבים שלהם
כי הם עוזבים את אינטל וamd ועוברים למעבדים שלהם
שואל השאלה:
המחשב שלי זבל לא מכחישה מתה להעיף אותו
אבל הוא עד כדי כך ישן שאפילו גוגל הוא מצליח לתקוע?
המחשב שלי זבל לא מכחישה מתה להעיף אותו
אבל הוא עד כדי כך ישן שאפילו גוגל הוא מצליח לתקוע?
אנונימית
הוא אמור להיות בסדר
אולי יש תוכנות שתוקעות אותו
את יכולה גם להשתמש בsafari
אולי יש תוכנות שתוקעות אותו
את יכולה גם להשתמש בsafari
שואל השאלה:
ספארי לא נוח :-(
לא משנה
עזרת לי מממשששש
תודהה
ספארי לא נוח :-(
לא משנה
עזרת לי מממשששש
תודהה
אנונימית
אין על מה
אם יש לך עוד שאלות תשלחי בפרטי
אם יש לך עוד שאלות תשלחי בפרטי