16 תשובות
אמן אמן בעתיד יהיה לי עם בעלי היפני
כמובן קוראים לו יוסף והוא גם חצי חד קרן
תצטרף אותי
לא
אם יהיה לך תזמיני אותי
אם יהיה לך תזמיני אותי
תצטרף אותי
שואל השאלה:
יאמי יוסף נשמע טעים
יאמי יוסף נשמע טעים
אנונימית
כן יש לי חמוס שקוראים לו ירין התישון הראשון מבאר שבע
שואל השאלה:
הוא נשמע כמו אחלה אוכל
הוא נשמע כמו אחלה אוכל
אנונימית
לא אבל יש לי חמור מחמד שאני מחביאה במקלחת
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לאכול אותו?
אפשר לאכול אותו?
אנונימית
בכיף הוא מגיע דיאט
אנונימית
שואל השאלה:
יש
יש
אנונימית
יוסף טעים מאוד
דברי עם גזגזי כאן מסטיפס
באותו הנושא: