16 תשובות
אמן אמן בעתיד יהיה לי עם בעלי היפני
כמובן קוראים לו יוסף והוא גם חצי חד קרן
תצטרף אותי
לא
אם יהיה לך תזמיני אותי
תצטרף אותי
שואל השאלה:
יאמי יוסף נשמע טעים
אנונימית
כן יש לי חמוס שקוראים לו ירין התישון הראשון מבאר שבע
שואל השאלה:
הוא נשמע כמו אחלה אוכל
אנונימית
לא אבל יש לי חמור מחמד שאני מחביאה במקלחת
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לאכול אותו?
אנונימית
בכיף הוא מגיע דיאט
אנונימית
שואל השאלה:
יש
אנונימית
יוסף טעים מאוד
דברי עם גזגזי כאן מסטיפס