54 תשובות
לכי לטינדר ..
לא הייתי נפגשת עם בנים מפה אבל בהצלחה
בפרטי מוכן
אמ.
שואל השאלה:
מרכז ואם אין לכם משהו חוץ מטינדר להגיב אל תגיבו
מרכז ואם אין לכם משהו חוץ מטינדר להגיב אל תגיבו
אנונימית
פליקס
פאק אתה חתיך!!
פאק אתה חתיך!!
אנונימית
זה יעני של סאחים או מה?
שואל השאלה:
מי שבא ברוך הבא
מי שבא ברוך הבא
אנונימית
שואל השאלה:
חח איזה בדרן
חח איזה בדרן
אנונימית
תגידי ילדה
בת כמה את נשמה?
כותרת לא ברורה רק מהתיאור הבנתי מה את מתכוונת
היית צריכה להרחיב
כמו גיל
מה אוהבת לעשות/לצאת
ודברים כאלה
היית צריכה להרחיב
כמו גיל
מה אוהבת לעשות/לצאת
ודברים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
גיל 16 וסך הכל להנות כזה חחח פשוט לחיות את החיים
גיל 16 וסך הכל להנות כזה חחח פשוט לחיות את החיים
אנונימית
טוב שנזכרת לענות חחח
כולם אוהבים להנות השאלה היא ממה את נהנת? כל אחד נהנה ממשהו אחר ויותר קל למצוא חיבור למישהו שיש לך משהו משותף איתו
כולם אוהבים להנות השאלה היא ממה את נהנת? כל אחד נהנה ממשהו אחר ויותר קל למצוא חיבור למישהו שיש לך משהו משותף איתו
אנונימי
שואל השאלה:
חחח סורי ולטייל בטבע או לצאת בעיר לעשות ספורט להיות בים יש המוןן
חחח סורי ולטייל בטבע או לצאת בעיר לעשות ספורט להיות בים יש המוןן
אנונימית
איזה טבע בתקופה הזאת כולם מושבתים (קורונה, חורף ולימודים) מת כבר שהשמש תחזור, אני מתגעגע עליה
אנונימי
שואל השאלה:
וואי לגמרי רק שיגמר כבר ויהיה אפשר לצאת לשמש
וואי לגמרי רק שיגמר כבר ויהיה אפשר לצאת לשמש
אנונימית
איזה ספורט את אוהבת
אני אישית לא מת על אימונים מעדיף משחקים- כדורעף, בדמינטון (כדור נוצה), כדורגל וכו'
אני אישית לא מת על אימונים מעדיף משחקים- כדורעף, בדמינטון (כדור נוצה), כדורגל וכו'
אנונימי
שואל השאלה:
אוהבת לראות כדורסל, לשחק טניס ולפעמים גם כדורעף עם חברים גיליתי שאני אחלה בזה חחח
אוהבת לראות כדורסל, לשחק טניס ולפעמים גם כדורעף עם חברים גיליתי שאני אחלה בזה חחח
אנונימית
כן, כדורעף זה כיף
כדורסל אני לא מת על זה אבל אוהב לשחק אץ המשחק מלך/מדרגות אולי את מכירה את זה בשם אחר, יש למשחק כמה שמות
אם אני מציץ מהחלון שלי אני רואה מגרש טניס (זה מגרש פרטי של השכן שלי)
כדורסל אני לא מת על זה אבל אוהב לשחק אץ המשחק מלך/מדרגות אולי את מכירה את זה בשם אחר, יש למשחק כמה שמות
אם אני מציץ מהחלון שלי אני רואה מגרש טניס (זה מגרש פרטי של השכן שלי)
אנונימי
שואל השאלה:
מכירה מלך חחח ויאלה עשית חשק לפרוץ למגרש של השכן שלך
מכירה מלך חחח ויאלה עשית חשק לפרוץ למגרש של השכן שלך
אנונימית
חחח איזה הבחור טחון תוך שניה מופעלת אזעקה אבל יש מצב שבמהלך היום היא לא פועלת אבל בגלל הקורונה כולם בבית אז לא נראה לי זה רעיון טוב חחח
אנונימי
שואל השאלה:
במקרה הכי גרוע נשב קצת בכלא או שנקבל מימנו מכות
במקרה הכי גרוע נשב קצת בכלא או שנקבל מימנו מכות
אנונימית
עלק כלא חחח במקסימום נזיפה מאיזה שוטר
אנונימי
שואל השאלה:
גם זה אחלה אקשן תכלס
גם זה אחלה אקשן תכלס
אנונימית
זה חרטא לא היה כלום השכן היה מזהה אותי כך שגם אם היה מרדף זה היה מסתכם בבית שלי חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אל תדאג הייתי מדברת עם השכן ומסדרת מנוי חודשי למגרש שלו
אל תדאג הייתי מדברת עם השכן ומסדרת מנוי חודשי למגרש שלו
אנונימית
חחח הרגת אותי מצחוק
אנונימי
האמת שאני לא זוכר את הפעם האחרונה ששיחקתי טניס
אנונימי
שואל השאלה:
לא נורא נחזיר אותך לכושר ונדאל יראה קטן לידך
לא נורא נחזיר אותך לכושר ונדאל יראה קטן לידך
אנונימית
כרגע זאת לא אופציה נפגעתי בברך לפני יומיים אבל עוד שבוע ככה אני חושב שאחזור לתפקוד מלא
בינתיים נשחק מלחמת אגודלים חחח
בינתיים נשחק מלחמת אגודלים חחח
אנונימי
שואל השאלה:
יאו פרקתי את הברך אני מבינה את הכאב רצח
יאו פרקתי את הברך אני מבינה את הכאב רצח
אנונימית
שואל השאלה:
בכיף
בכיף
אנונימית
לא פרקתי... מה שכן יש לי חבר ששבר את הרגל ולא מזמן הוריד את הגבס(לפני אולי שבועיים) ויש לי ילדה בשכבה שפרקה איזה 9 פעמים אני חושב היא באמת מסכנה
אנונימי
שואל השאלה:
יואו תשע פעמים אימלה אני לא הייתי שורדת את זה בחיים
יואו תשע פעמים אימלה אני לא הייתי שורדת את זה בחיים
אנונימית
אני חושב ש-9 היה הפעם אחרונה ששמעתי אז יש מצב שזה יותר חחח טוב לא יפה לצחוק על כאב של מישהו אחר
אנונימי
שואל השאלה:
כן מסכנה אני באמת מרחמת עליה זה כאב שאי אפשר להסביר במילים
כן מסכנה אני באמת מרחמת עליה זה כאב שאי אפשר להסביר במילים
אנונימית
דומה לשבר? (אני מתכוון לרמת כאב לא סוג פציעה)
אנונימי
שואל השאלה:
וואו נורא הרבה יותר כי גם יש שבר בעצם של הברך בגלל הנפילה וגם הרצועה נקרעת וגם הכל יוצא מהמקום זה נוראי
וואו נורא הרבה יותר כי גם יש שבר בעצם של הברך בגלל הנפילה וגם הרצועה נקרעת וגם הכל יוצא מהמקום זה נוראי
אנונימית
טוב אני שמח שהתחמקתי מהכדור הזה חחח
היה לי מלא פציעות מכל מיני סיבות (ותביני שאני בחור שחושב לפני שפועל וזהיר ובכל זאת דברים כאלה קורים לי יותר מדי חחח) אבל לפחות לא פרקתי כלום
היה לי מלא פציעות מכל מיני סיבות (ותביני שאני בחור שחושב לפני שפועל וזהיר ובכל זאת דברים כאלה קורים לי יותר מדי חחח) אבל לפחות לא פרקתי כלום
אנונימי
טוב שאלה חשובה את אוהבת סדרות? חחח בין התחביבים אחרים שלי מלבד משחקי ספורט זה -
סדרות
ספרים
עובדות (בעיקר היסטוריות)
לבשל
ולגדל צמחים
סדרות
ספרים
עובדות (בעיקר היסטוריות)
לבשל
ולגדל צמחים
אנונימי
שואל השאלה:
וואי מכורה לסדרות בדיוק סיימתי ואין לי מה לראות עכשיו
וואי מכורה לסדרות בדיוק סיימתי ואין לי מה לראות עכשיו
אנונימית
חחח למזלך אני גם מכור אז תגידי לי איזה ז'אנר את רוצה ואני אמליץ לך
אנונימי
שואל השאלה:
האמת אני פתוחה לכל הז'אנרים רק שיהיה מתח אקשן ומעניין בסגנון של נמלטים כזה
האמת אני פתוחה לכל הז'אנרים רק שיהיה מתח אקשן ומעניין בסגנון של נמלטים כזה
אנונימית
גם אני צופה בכמעט הכל
מציע לך לנסות את הסדרות הבאות-
בית הנייר
החץ
לוציפר
הרשימה השחורה
באנשי
אם תרצי עוד אז תגידי
ולא מזמן סיימתי סדרת קומדיה נחמדה, אם את מחפשת סדרה קלילה אז היא מצויינת, קוראים לה בייבי דאדי
מציע לך לנסות את הסדרות הבאות-
בית הנייר
החץ
לוציפר
הרשימה השחורה
באנשי
אם תרצי עוד אז תגידי
ולא מזמן סיימתי סדרת קומדיה נחמדה, אם את מחפשת סדרה קלילה אז היא מצויינת, קוראים לה בייבי דאדי
אנונימי
שואל השאלה:
בית הניירר ה-סדרה
בית הניירר ה-סדרה
אנונימית
כן סדרה טובה מאוד
הייתי מדבר איתך בכיף עוד כמה שעות אבל לא ישנתי לילה קודם ומחר המורה רוצה שנבוא בשעת אפס אז אני חייב לישון
אם תהיי ערה מוקדם נדבר
הייתי מדבר איתך בכיף עוד כמה שעות אבל לא ישנתי לילה קודם ומחר המורה רוצה שנבוא בשעת אפס אז אני חייב לישון
אם תהיי ערה מוקדם נדבר
אנונימי
שואל השאלה:
יאלה לילה טובב
יאלה לילה טובב
אנונימית
ערה?
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו כן חחח
עכשיו כן חחח
אנונימית
חחח עכשיו זה די ברור
הסתיים לך יום הלימודים?
הסתיים לך יום הלימודים?
אנונימי
שואל השאלה:
יס, אולי תכתוב רגע לא מאנונימי שנתכתב בפרטי ולא בתוך השאלה
יס, אולי תכתוב רגע לא מאנונימי שנתכתב בפרטי ולא בתוך השאלה
אנונימית
^זה אני אם לא הבנת