12 תשובות
מי אמר ש-?
כאילו פעם ראשונה שאני שומעת את זה
על מה את מדברת אבל
לבוש לפעמים באמת יכול אבל לספר על האופי
אנונימי
הן לא נחשבות מיוחדות...
מה הקשר על הטרנינג מה...
ולבוש זה חלק מאוד גדול מהחיים שלנו לצערי, רוב האנשים שהולכים לקניון זה לצורך בגדים כנל הזמנות מחו"ל למיניהם, שיעשה להם לבריאות.
לבוש זה דבר שמייחד אותך ומבטא אותך בלי מילים לעיתים, ככה שזה ישמע קלישאתי, אבל כל אחד מיוחד בדרכו שלו וזה
שואל השאלה:
כל הבנות שמתלבשות כמו יובל ביטון ומשחקות אותה "מיוחדות" בגלל הליבוש
אנונימית
רגע אני עכשיו לובשת טרנינג זה אומר שאני מיוחדת?? וואו תודה רבה אנשים פעם ראשונה ב14 שנה שאני באמת מיוחדת..
צודקת לגמרי^
שואל השאלה:
נראה לי קוראים לסטייל הזה אוברסייז לא יודעת .. אבל היה סירטון בטיקטוק שמגדיר אופי לליבוש וכאילו מי הם שיחליטו איך האופי לפי איך שאני מתלבשת.
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו אמר לך לא ללבוש? כנראה לא הבנתם ...
אני מתכוונת שאנשים בטיקטוק מגדירים את הבנות אם הליבוש הזה כבנות עם אופי מיוחד ושהן "שונות" נטו בגלל הליבוש ואני באמת לא מבינה מה זה השטויות האלה כי ליטרלי כל בת בישראל כמעט מתלבשת ככה , ואני שמתלבשת רגיל (ג'ינס וחולצה) נחשבת משעממת ולא מיוחדת .. אני לא מבינה למה להגדיר אופי לפי ליבוש
אנונימית
את צודקת לרוב מה שאנשים לובשים לא מספר על האופי שלהם
אני למשל אוהבת ללבוש הרבה שחור(כי זה הצבע האהוב עלי) הרבה אנשים חושבים שאני נראת בנאדם ממש קר אבל אני ממש לא אני דווקא מאוד ביישנית ואוהבת להיות עם חברים שלי ולשמוח איתם...